Syoss si experientele mele homemade, part 2 [invitat special: decolorantul Palette]

Din varii motive, nu am mai scris pe blog de ceva vreme. Don't worry [,be happy].

Dupa ultima decolorare si ultima vopsire cu acel portocaliu [rosu lava deschis], am mai facut ceva schimbari.

In primul rand, cand au crescut radacinile, am mai dat o tura cu rosu lava deschis, doar pe radacini; nu s-a prins cine stie ce, si s-a dus cam repede. Apoi am mai decolorat putin lungimea parului, caci era un fel de saten-roscat, din ce in ce mai inchis spre varfuri, chiar pana la negru pe alocuri. Si a iesit ceva cat de cat uniform. Din pacate mi s-au despicat cam toate varfurile si s-au si ars. Din fericire, nu cade mai mult decat inainte. Cat despre varfuri, le-am rezolvat acum cateva zile cu foarfeca ^^. Si zilnic cu ulei [de la Avon, cel verde; e super].
Apoi ce sa vezi? M-am plictisit! Hai sa-mi schimb iar culoarea. Initial am vrut un rosu aprins, un semafor ceva. Fie Amestec de cirese, fie Roscat luminos; doar ca prima nu e asa intensa, iar a 2-a e fara amoniac, deci se spalaceste repede. Apoi m-am gandit: daca nu-mi sta bine cu ceva asa intens? Hai sa incerc urmatoarea culoare de pe lista: rosu-violet.[evident, toate nuantele de la Syoss].

Rezultat:

Not bad. Se vede super la soare :x.

Mmmm. Vreau si ceva mai colorat, mai verde sau mai albastru, ca e vara. Hai sa-mi decolorez varfurile. Hai sa nu imi mai cumpar decolorant Syoss, ca tot am in casa decolorant Palette Deluxe. Mi-am decolorat si varfurile. Impresia: PALETTE E CEL MAI PROST DECOLORANT EVER. Adevarul e ca nu le-am incercat pe toate. Dar va dau un sfat: NU va decolorati cu Palette! Imediat dupa ce m-am spalat de chestia aia, unele fire de par erau ca un elastic; se intindeau si se strangeau la loc. Iar daca trageai prea tare de ele, ramaneau asa, intinse. M-am speriat de moarte! Mi-am multumit intuitiei ca nu m-a lasat sa-l folosesc ca sa ma decolorez complet [eram in cumpana atunci: Syoss sau Palette?]. Am dat cu balsamul din pachet. Better. Dar tot erau unele fire nasoale. Iar acum arata ca o matura -.- Ma rog, se putea si mai rau [am auzit ca, cu decolorantul Gerocossen ramai literalmente fara par in cap; il atingi si se sfarama]. Cam asta a iesit:

Acum doar ce m-am spalat de nuantator mov. Mi-a facut un dezastru in baie. Sper macar sa iasa bine. Pun poze data viitoare. Pana atunci, aveti grija de parul vostru :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Parul roscat, sau cum nu poti scapa de el

Syoss si experientele mele homemade