Syoss si experientele mele homemade

M-am gandit sa va impartasesc experienta mea cu Syoss. Nu toata, doar cea mai recenta.

Am fost bruneta, a trebuit s-o fac si pe asta. De fapt, negru albastrui [de la Syoss, evident]. Spre surprinderea mea, culoarea si, mai ales, reflexiile, au rezistat eroic in fata placii, soarelui, samponului.

Apoi hai sa ne schimbam reflexiile. Nu mai vreau albastru. Vreau mov. Cumpara Syoss - nuanta negru Tokyo. Evident ca nu a iesit ceea ce voiam: am iesit cu radacinile mov :)))) reflexiile albastre inca erau acolo. Very nice.




Nu mai vreau negru. Vreau ceva deschis. Hm. Greu. Trebuie sa ma decolorez. Dupa un timp in care m-am tot gandit si razgandit, in care am cautat sfaturi pe internet si am citit pareri despre decoloranti, in care am aflat ce inseamna decapaj si ca vopsitul la salon nu garanteaza rezultatul "perfect" dupa care toate fetele tanjesc, m-am hotarat sa folosesc tot Syoss. La coafor ma costa vreo 200 lei [nu stiu de voi, dar mie mi se pare o avere investita intr-un rezultat incert...]. Dar oare ce se intampla daca ma decolorez acasa? Trebuie s-o fac si pe asta!

M-am dus frumusel intr-un supermarket cu gandul ca voi gasi mai multe marci de decolorant. Am luat un Palette UIL [Ultra Intensive Lightener -> n-am gasit imagine; scrie pe el ca decoloreaza cu 5-7 tonuri] si un Syoss 12-0.
Am incercat ambele "vopsele" [ca asa scrie pe ele: vopsea] pe cate o suvita ca sa vad cum reactioneaza parul meu la un asemenea chin. Pe suvita data cu Palette nu s-a vazut absolut nimic, nici macar o reflexie in plus sau in minus. Pe suvita cu Syoss se vedea o pata care avea reflexii mov si roscate. Dragut, imi zic; ia sa incercam.
Am chinuit-o pe maica-mea cu aplicatul, cu mirosul, cu mizeria... Dar macar a meritat. Desi am iesit curcubeu, e ok. Pe parul natural [radacinile crescute] a iesit blondul de pe cutie; pe zona mov de care vorbeam mai sus a iesit un portocaliu; la fel si vreo 2-3 cm mai jos; apoi un portocaliu mai inchis -> roscat -> roscat inchis la varfuri. Dati-va seama, de la negru la...portocaliu.  


Nu-mi placea blondul, parca era trecerea prea brusca. Asa ca am dat fuguta la Stavros si mi-am luat tot de la Syoss o nuanta de portocaliu care mi se parea mie ca se potriveste cu ce aveam eu in par.

 A iesit...umm...un fel de portocaliu decolorat de soare :( ma steptam la ceva gen "culoarea de pe cutie", dar n-a fost sa fie. Nu-mi pare rau, oricum asta era pe lista mea de must-have-colors. Sper doar sa nu ma dea afara din liceu :)))) [nu am poza, sorry]


Cat despre subiectul "decolorantul face parul praf", vreau sa zic ca nu prea e asa. Vopselele si produsele cosmetice in general, in ziua de azi, au ajuns la un nivel calitativ foarte inalt. Presupun ca daca ceva ar fi extraordinar de prost, nu ar mai fi comercializat.

Parul meu arata destul de bine. E putin ars, are acel aspect de "lana" si e si putin cam aspru, seamana cu plasticul spre varfuri, dar il mai las sa isi revina [il ajut cu uleiuri, masti hidratante si chestii de genu']. De cazut, nu a cazut mai mult decat de obicei, iar varfurile despicate NU s-au inmultit. Cred ca si faptul ca nu folosesc placa [decat pe breton si pe unele suvite], nu folosesc foehn/ondulator si ca ma vopsesc la cam doua luni distanta a contribuit la un rezultat cat de cat fain.

Daca aveti de gand vreuna sa va decolorati, vreau sa va rog sa va ganditi bine; sa va ganditi la cum tratati parul in fiecare zi, la cum l-ati mai chinuit in ultimele luni [permanent, decapaj, placa/ondulator/foehn, alta decolorare etcetc] si sa va asumati riscul unui esec. Iar daca nu vreti sa fiti socate de rezultat, nu va sfatuiesc sa va schimbati culoarea parului cu mai mult de 4-5 tonuri de nuanta actuala [mie una mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu mine...].

Imi cer scuze pentru postarea lunga, sper sa nu va plictisesc :D

Playlist: Brandi Carlile - Heart's content, Billy Ray Cyrus - She's not cryin' anymore, Colbie Caillat ft Gavin DeGraw - We both know.

Comentarii

  1. Hei. Eu sunt satena si vopsita roscat. Si vreau sa fac mov. Nuanta 3-3 de la syoss. Sunt vopsita nuanta 6-60 de la garnier olia si nu e foarte aprinsa nuanta. Trebuie sa ma decolorez?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Petruta!

      Scuze pentru raspunsul intarziat.

      NU sfatuiesc pe nimeni sa se decoloreze! Evitati asta pe cat puteti!
      Din experienta mea cu parul roscat, nuanta se duce destul de repede (nu m-am vopsit cu Garnier Olia, dar presupun ca e ceva mai naturist, fara amoniac). Asa ca propunerea mea este sa mai astepti un pic sa se mai duca din nuanta, cam 1-2 luni de la ultima vopsire, poate mai mult. Apoi te poti face linistita cu Syoss.

      Inca ceva despre parul roscat: reflexiile NU se duc complet. Nu stiu cum e cu asta fara amoniac, dar eu am fost vopsita peste blond (decolorat) cu vopsea cu amoniac, si reflexiile s-au dus foarte greu chiar si sub 3 straturi de vopsea saten-saten inchis. Dar nu te panica, si NU te decolora. Mai bine dai mai multe straturi de mov (la distanta de cel putin 3 saptamani!!!) decat sa te decolorezi :).

      Iti urez succes, sa ma tii la curent!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Parul roscat, sau cum nu poti scapa de el

Syoss si experientele mele homemade, part 2 [invitat special: decolorantul Palette]