It's me. Again.

Am revenit pe Blogspot, dupa...ceva timp. M-am hotarat sa fac un nou blog, in loc sa incerc sa il "repar" pe celalalt. Cineva spunea ca nu trebuie sa plangem dupa lucrurile pierdute sau stricate, caci inseamna ca a venit vremea sa fie inlocuite

Vechiul meu blog nu va mai fi public. Era al unei pitipoance in devenire, recunosc. Cred ca daca nu as fi cunoscut anumite persoane, care sa scoata ce e mai bun din mine, care sa ma suporte si sa ma schimbe, as fi ajuns o purtatoare de 'duck-face' cu acte in regula.

Despre mine...nu va zic nimic. Va veti da seama si singuri, daca nu cumva deja s-a intamplat asta. Exista situatii asemanatoare in care manifest reactii contrare. Ca sa ma apuc acum sa-mi fac o descriere, mi-ar lua prea mult timp si v-as ameti; in mintea mea, atunci cand scriu, desenez sau dansez, e un haos total. Sa-mi zici sa iau o foaie sa-mi pun gandurile in ordine, e crima pentru mine. Desi de multe ori sunt organizata.

Nu voi scrie in fiecare zi, nu voi scrie deseori mult, nu mereu voi avea inspiratie, nu mereu voi avea ceva interesant de zis. Nu-mi pare rau.

Enjoy!


photo source: Dance Style Mag [https://www.facebook.com/DanceStyleMag?ref=ts&fref=ts]

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Parul roscat, sau cum nu poti scapa de el

Syoss si experientele mele homemade

Syoss si experientele mele homemade, part 2 [invitat special: decolorantul Palette]