" Cand esti un rege trist ... "

Nu stiu de ce simt nevoia sa scriu. E nasol afara, e frig; gadget-ul care joaca rolul prezentatorului meteo de pe Desktop imi arata 1 grad cu plus. Azi-dimineata, inainte de scoala, erau -4, plus vant.

Am o carte langa mine ["Medalionul", de Teodor Parapiru] - pe langa carti de scoala s.a. - si o cana maaaaaare de 3in1 Strong. E cald si bine sub patura, la laptop, cu Facebook, Vama Veche pe fundal si... ceasul fara sticla de pe perete. 

E ciudat cum imi lipseste acest ceas, care e un simplu ceas, atunci cand nu sunt acasa. In timp ce invat/citesc/fac ordine/stau degeaba, "ticai" si eu in gand, odata cu el. M-am trezit la un moment-dat cand nu mai avea baterie ca ma simteam straina in propria pestera...

Am de facut ceva lucruri pentru maine, dar le las pe mai tarziu; nu prea am dispozitia necesara [mi se trage de la vreme]. 

Postarea asta nu prea are sens. N-am scris despre cum ma simt, nimic interesant din viata mea proprie si personala. Doar ca stau mot-cocot in varfu' patului.

Don't hate me. 

playlist: Vama - Copilul care alearga catre mare, Vama - Cu tine, Vama - Pe sarma

Apropo, poza aia e camera mea de pe la Revelion.

Comentarii

  1. Îmi place stilul in care,descrii lucrurile,textul acesta mi-a atras privirea,pentru ca descrie totul,exact cum as face eu..de fapt cum faceam scriam astfel de postari.Oricum daca vrei sa facem un schimb de link-uri da-mi un semn pe jbufuspune.tk sau un mail ceva.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Parul roscat, sau cum nu poti scapa de el

Syoss si experientele mele homemade

Syoss si experientele mele homemade, part 2 [invitat special: decolorantul Palette]