Cica varfuri mov. Cica rosu inchis. Cica.

Mda, pomeneam ceva de nuantator mov pe varfuri data trecuta :). Ei bineeeeee, au iesit frumos si nu prea.

In primul rand, EU AM VRUT VARFURI COLORATE VARA ASTA !! Si am avut fail dupa fail [va mai povestesc eu cateva experiente putin mai incolo].

Asa, revenim la mov. Paaaai nu prea mi-a placut ce treaba a facut decolorantul Palette. Culoarea varfurilor era nasoala. Si am vrut sa le fac mov ca sa se completeze cumva cu restul culorii [rosu-violet], si sa nu fie ca nuca in perete. Rezultat:

Vedeti vreo urma de mov? Ca eu nu. Pe de o parte iesise o culoare uniforma, ceva nou pentru mine. Pe de alta parte, nu erau mov. Adica nu era colorat, adica nu era ce mi-am dorit eu. Chiar daca era nuantator, poza asta e facuta in ziua urmatoare, deci unde a disparut culoarea? Sau nici nu a existat?

Ok, sa zicem, raman asa. Am plecat la mare, acolo nu prea puteam sa fac mare chestie parului meu. In timp, s-a dus nuantatorul si au iesit la iveala varfurile decolorate, care aratau cam asa:

 In acelasi timp, se ducea si culoarea de ansamblu, prin urmare am ajuns asa:

De unde si pana unde alb? :))))) Whatever. A venit vremea sa ma vopsesc, caci imi crescusera radacinile. Nu am nicio poza cu rezultatul. Pot doar sa va spun ca a fost o combinatie intre Violet inchis si Red London. Am iesit un ombre, de la roscat la radacina pana la mov inchis la varfuri. 












Dupa cam o saptamana, s-a uniformizat culoarea [O.o], iar dupa alte 3 saptamani nici urma de mov... nici nu zici ca am avut vreodata Violet inchis in par.

Iar a venit vremea sa ma vopsesc, iar Karma s-a razbunat pe mine. Mi-am luat, de data asta de la L'Oreal Preference, nuanta Dark Red, cu gandul ca o sa pot fi in sfarsit mai rosie. Pe naiba. A iesit mov, nu seamana DELOC cu ceea ce e pe cutie, ci e exact imaginea de pe cutia de Violet inchis de mai sus. Abia astept sa se mai duca din culoare, poate o sa se mai apropie de dorintele mele.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Parul roscat, sau cum nu poti scapa de el

Syoss si experientele mele homemade

Syoss si experientele mele homemade, part 2 [invitat special: decolorantul Palette]