"N-ai stiut sa fii tare printre tentatii, si-ai ranit sentimente pentru niste senzatii"


" -Ce naiba s-a întâmplat, mă, cu tine? Ce s-a întâmplat cu toata iubirea pentru Ea? Cu toate “te iubesc”-urile, cu toate sacrificiile pe care le-ai făcut pentru Ea? Cum au dispărut așa, peste noapte?

-Pur și simplu n-o mai iubesc, frate. Tipa asta de acum e atât de bună…

-Mai ții minte când i-ai zis Ei că e frumoasă, de față cu ai tăi?

-…și e mai altfel. Nu e geloasă, nu se enerveaza așa repede, face numai ce-i zic eu. Nici nu stă așa mult în casă să învețe, nu e tocilară.

-E o fată fără personalitate, o fată care nu știe nimic și care poate fi manipulată. Dacă e controlată ușor de tine, va fi controlată la fel de ușor și de către alții. Asta îți dorești lângă tine? Pe cineva care sa te facă de râs? Sau pe cineva care să te ajute să fii mai bun?

-Dar Ea nu mă ajuta să fiu mai bun; Ea se enerva, țipa la mine și pleca…

-…pentru că altfel tu nu asculți. Frate, te cunosc mai bine decât oricine. Și tu nu ești fericit acum. Nu mai ai acea sclipire în ochi și aceeași bucurie în inimă când vorbești despre cea de acum. Doar trupul tau e fericit, nu și sufletul. Vei vedea că am dreptate. Iar Ea…proastă să fie de se mai întoarce la tine. "

E o creatie proprie intr-un moment de visare. Mereu creez scenarii, dar aproape niciunul nu se materializeaza. Iar imaginea de mai jos este sterpelita de pe Tumblr, evident. :D
P.S.: Titlul e din Cedry2k - Sacrificii .
Playlist: Cedry2k - Sacrificii, Chriss & Bling - La capat de drum, U2 - One, Speak ft Brighi & Cabron - Prada de razboi

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Parul roscat, sau cum nu poti scapa de el

Syoss si experientele mele homemade

Syoss si experientele mele homemade, part 2 [invitat special: decolorantul Palette]