2014

A mai trecut un an. Il simt ca si cum nici nu a fost.
Cand ma gandesc la 2014, ma gandesc la el. El e cel care mi-a ocupat mintea, inima si timpul cel mai mult in anul ce-a trecut.
Si ma mai gandesc la familie, cu care mi-a mers cam prost, recunosc. Cel putin pe de o parte.
Imi amintesc momente, multe, dar nu pot sa le plasez decat in anotimp, sau nici macar. Sper totusi sa nu gresesc.
January 26th

Ianuarie a inceput, in afara de o cearta strong, cu multa iubire, multe sperante si multe vise datorita lui. Conversatii lungi, pana tarziu, ore intregi in care stateam afara, infruntand gerul...
Din februarie au inceput majoratele la care am mers impreuna. Si filmele la care ne uitam impreuna. Ne consolidam relatia cu fiecare zi care trecea.
Martie, luna in care a revenit soarele. Gesturi dragute, inimioare si norisori roz peste tot.
June 26th
Aprilie, mai, iunie: am calatorit in Londra pentru a doua oara. Imi mai amintesc ca am fost la majorate impreuna, ca am inceput sa petrecem din ce in ce mai mult timp impreuna. Si ca mergea din ce in ce mai bine. Si mai stiu ca am refuzat oferta de munca pe vara. Si ca am terminat clasa a 11-a, obviously.
Iulie: vacanta totala. Si lene. Luna filmelor si a serialelor si a cartilor si a internetului. Luna in care, dupa documentari serioase, m-am decis asupra viitoarei meserii. Cel putin pentru moment.

Sfantu Gheorghe, Delta Dunarii
August a fost luna pe care am petrecut-o aproape in intregime la mare. La Mamaia cu gasca si la Sfantu singura. Am invatat sa conduc un ATV, am manuit barca cu motor, am facut gramezi de poze, m-am revazut cu fostii colegi de munca. Minusuri: certuri si plansete si ignoranta.
Septembrie a venit cu clasa a 12-a, cu mult de muncit si de invatat si cu un curs fulfilling de Public Speaking. Putin mai tarziu s-a ivit oportunitatea de a alege sa-mi construiesc viitorul in strainatate. Partea proasta: nu am putut sa-mi focalizez atentia catre cele doua parti importante, in acelasi timp (scoala si relatia).
Dear world: Romania
Octombrie si noiembrie au fost aproape identice. M-am axat pe scoala, pe invatat. Am invatat foarte mult si de la cursul de P.S., dar si din intamplarile de acasa. Si probabil au fost lunile in care am plans, dar am si ras, cel mai mult si cel mai tare. Paradoxal, huh?
December 4th
Decembrie mi-a adus majoratul, aplicatiile pentru universitate, examenul CAE, absolvirea cursului de Public Speaking; dar si multe certuri, finalizate cu 2 despartiri: de el si de apartamentul in care ma mutasem cu un an in urma. Apoi, un Craciun insorit petrecut la mare si un Revelion din care imi aduc aminte doar inceputul. Si nu in cele din urma, o confirmare de admitere la facultate in strainatate.

Un an al contrastelor: ras-plans, schimbare-rutina, munca-lene, ambitie-delasare. Si al invatarii si dezvoltarii. Un an in care m-am simtit mai iubita de catre straini decat de cei cu care impart sangele. Probabil anul de care imi voi aminti nu datorita momentelor in sine, ci datorita a ceea ce m-au invatat ele; si ei, oamenii din jurul meu.
Education & Support Sphere Christmas

Tot raul spre bine.


Source: 9gag

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Parul roscat, sau cum nu poti scapa de el

Syoss si experientele mele homemade

Syoss si experientele mele homemade, part 2 [invitat special: decolorantul Palette]