Pericole

"Exista un pericol care suna in felul urmator: daca n-o iubesc indeajuns de mult, daca nu-i ofer tot ce este mai bun din mine, vor fi altii care-i vor putea oferi toate astea in locul meu. Nu pot sa ma cert toata ziua, nu pot sa vin rupt de beat acasa, nu pot sa nu fac dus doua saptamani, pentru ca exista oameni care ar putea sa-mi ia usor locul; ea isi poate lua geanta si poate pleca oricand. Exista oameni care nu ar face toate astea, langa care poate s-ar simti mult mai bine. Asta era pericolul.
Nu poti sa-ti permiti totul. Repet: daca eu nu ma comport frumos, daca eu nu sunt atent, sunt altii care sunt mai atenti."




Video-ul este facut de un baiat, de aceea directia vorbelor lui este o fata; dar asta nu inseamna ca reprezentantele feminine nu ar trebui sa tina cont de ce spune el acolo. :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Parul roscat, sau cum nu poti scapa de el

Syoss si experientele mele homemade

Syoss si experientele mele homemade, part 2 [invitat special: decolorantul Palette]