" "Prieteni"... Un cuvant ce-atarna greu in viata"

Daca un om este bun cu tine, dar rau cu ceilalti, nu inseamna ca este un om bun doar pentru ca te privilegiaza. Acelasi lucru se intampla si cu barfa. Un prieten vorbeste foarte urat, de fata cu tine, despre un cunoscut al lui, sau despre mai multi. Sa nu crezi ca vei fi protejat de vorbele urate ale asa-zisului tau prieten; tot vei ajunge subiect de barfa, probabil in fata victimelor initiale. E un cerc vicios in centrul caruia se afla "prietenul", care aparent se intelege bine cu toti, dar de fapt ii loveste pe toti. Te vei trezi ca nu te mai baga in seama, fie pentru ca s-a plictisit de tine, fie pentru ca si-a atins scopul. 

Ai grija cui incredintezi secretele. Sora fostului meu prieten mi-a spus o data: "Nu incredinta secretele tale nimanui, pentru ca inotdeauna va exista o cearta, un conflict, apoi  "prietenul" o sa te faca de ras. Asa, un prieten de distractie, mai merge. Dar nu-ti lasa secretele pe mana nimanui." Nu stiu daca astea erau exact cuvintele folosite de ea, dar asta am retinut din ce a zis atunci... Si mi s-a parut o lectie importanta.

P.S.: More or less, this always happens. Dar presupun ca trebuie sa avem parte si de furtuni ca sa putem aprecia cerul senin.

P.P.S.: Titlul e un vers din Arssura - Un sut in fund

Playlist: Arssura - Un sut in fund, Tristan Prettyman - Say anything, Guess Who - Onoare, C.I.A. - Daca as putea

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Parul roscat, sau cum nu poti scapa de el

Syoss si experientele mele homemade

Syoss si experientele mele homemade, part 2 [invitat special: decolorantul Palette]