Facebook vs Blogger & Tumblr

Mi-am zis sa nu mai postez link-uri, video-uri, informatii pertinente, utile, care sa sensibilizeze pe acest Facebook, caci se pare ca nu sunt bagate in seama; ba mai rau, uneori luate in deradere si chiar utilizatorii batjocoriti sau cel putin barfiti ("Uite-o si pe asta, se intereseaza prea devreme de facultate" sau "Ce o intereseaza pe ea de problemele lumii?" sau "Ce plictisitoare poate fi, pariez ca nu are prieteni" sau "E o ciudata, ma duc sa imprastii vestea"). Nu stiu de ce ma mai mir ca sunt promovate nonvalorile si subcultura, comercialul si superficialul.

Un motiv in plus pentru care imi place platforma Blogger. Si cea Tumblr. Rareori gasesti persoane in genul celor descrise mai sus care sa utilizeze aceste platforme. Imi place sa nu se judeca si nu se barfeste; niciun incult nu se va obosi sa invete sa umble pe aici. Si imi mai place ca, de multe ori, cititorii acestor doua tipuri de blog nu se cunosc intre ei, cu atat mai putin cu "proprietarul" paginii.

Voi incepe sa postez pe-aici tot ce mi se pare interesant, util, decent, care invata la bine si frumos. Imi pare, totusi, putin rau, caci nu am multi cititori ... Nu am de gand sa-mi promovez pagina pe Facebook sau Ask.fm sau sa dau "m@ss" cu link-ul. Sper ca ce scriu eu sa ajunga mai departe din gura in gura sau, mai bine zis, din click in click sau din link in link :D .

Incep de acum:
Iata un articol care mi-a dat de gandit si care, sper eu, ii va sensibiliza si pe altii in legatura cu problemele generale ale lumii contemporane.


"Free yourself from the prison of your own thoughts."

Comentarii

  1. Minunat , fata de 2008 platforma blogger are din ce in ce mai putini cititori Bianca.

    Dar nu se stie niciodata poate luam locul celorlalti .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Parul roscat, sau cum nu poti scapa de el

Syoss si experientele mele homemade

Syoss si experientele mele homemade, part 2 [invitat special: decolorantul Palette]