100

100 de lucruri pe care le-am facut sau le voi face in viata asta:


  1. Sa ma nasc.
  2. Sa implinesc 18 ani.
  3. Sa particip la consursuri si spectacole de dans.
  4. Sa nu scriu nimic la un test si sa-l inmanez asa [sau deloc].
  5. Sa traversez Siberia cu Transsiberianul.
  6. Sa vizitez Londra.
  7. Sa vizitez o casa tipic britanica.
  8. Sa ma fac bruneta.
  9. Sa ma decolorez.
  10. Sa sar cu parasuta.
  11. Sa zbor cu avionul.
  12. Sa ma imbat de sa nu stiu ce e cu mine.
  13. Sa vad cel putin 30 de tari.
  14. Sa iau BAC-ul cu peste 8,5.
  15. Sa iau CAE-ul.
  16. Sa devin asistent de zbor.
  17. Sa merg la Tomorrowland.
  18. Sa fac facultatea in strainatate.
  19. Sa ma indragostesc din toata fiinta mea.
  20. Sa plang de fericire.
  21. Sa citesc intruna cateva zile la rand.
  22. Sa-mi inchid telefonul cateva zile.
  23. Sa am o familie fericita si...internationala.
  24. Sa-mi iau DELF-ul.
  25. Sa port uniforma unei companii aeriene.
  26. Sa am niste ani de facultate minunati.
  27. Sa-mi revad prieteni vechi [mai ales colegi de inot].
  28. Sa plec in exchange/internship intr-o tara francofona.
  29. Sa scriu o poezie.
  30. Sa pot face spagatul corect.
  31. Sa joc volei pe plaja.
  32. Sa inot 2 km incontinuu.
  33. Sa escaladez un munte.
  34. Sa fac scufundari.
  35. Sa fiu membru al unui juriu.
  36. Sa dansez o noapte intreaga.
  37. Sa citesc toate cartile propuse de mine mie insami.
  38. Sa adorm pe plaja, sub o patura de stele.
  39. Sa fiu pe picioarele mele.
  40. Sa fac baie in mare intr-o noapte de vara.
  41. Sa ma plimb pe strada la 4-5 dimineata, vara.
  42. Sa inot cu delfinii.
  43. Sa mananc sushi.
  44. Sa vorbesc cel putin 5 limbi.
  45. Sa ascult aceeasi melodie de cel putin 100 de ori in aceeasi zi.
  46.  Sa am ca "cel mai bun prieten" un baiat.
  47.  Sa-mi pictez peretii din camera.
  48.  Sa-mi scriu povestea vietii.
  49.  Sa scriu o scrisoare anonima, sa o pun intr-o sticla si sa o arunc in ocean.
  50.  Sa stau sub o cascada.
  51.  Sa fac o plimbare sub clar de luna cu persoana pe care o iubesc cel mai mult.
  52.  Sa ma balacesc in ocean.
  53.  Sa-mi iau carnet de conducere.
  54.  Sa urc in London Eye.
  55.  Sa sar in mare de undeva de suuuuuus.
  56.  Sa ma dau cu deltaplanul.
  57.  Sa urc in turnul Eiffel.
  58.  Sa petrec o zi intreaga in pat cu persoana iubita.
  59.  Sa merg intr-un oras necunoscut si sa umblu singura toata ziua, fara sa-mi fie teama ca ma voi intalni cu cineva cunoscut.
  60.  Sa fac surf.
  61.  Sa ma plimb cu baloane cu aer cald.
  62.  Sa castig o bursa ERASMUS.
  63.  Sa invat sa dansez vals.
  64.  Sa invat sa fac scheme cu rolele/patinele.
  65.  Sa-mi fac un blog.
  66.  Sa experimentez Kangoo Jumps.
  67.  Sa lansez lampioane.
  68.  Sa-mi pun unghii cu gel.
  69.  Sa-mi fac o prietena pe viata.
  70.  Sa intalnesc oameni din toate colturile lumii.
  71.  Sa-mi deschid propria afacere.
  72.  Sa invat sa merg cu bicicleta.
  73.  Sa ma uit impreuna cu copiii mei la filmul '2012' si sa le zic: am supravietuit chestiei asteia!
  74.  Sa mananc mancaruri ciudate din tari ciudate.
  75.  Sa ajung la facultate.
  76.  Sa privesc o eclipsa de luna.
  77.  Sa privesc o eclipsa de soare.
  78.  Sa invat sa cant la chitara.
  79.  Sa vad un rechin pe viu.
  80.  Sa vad o aurora boreala pe viu.
  81.  Sa ma plimb pe Zidul Chinezesc.
  82.  Sa fiu optimista.
  83.  Sa urc in Empire State Building.
  84.  Sa ma plimb cu gondola.
  85.  Sa petrec un weekend la Disneyland.
  86.  Sa ma plimb in Manhattan.
  87.  Sa ma enervez mai greu.
  88.  Sa plang mai putin.
  89.  Sa castig o excursie undeva in lume.
  90.  Sa mananc jeleuri imbibate in vodka.
  91.  Sa schimb ceva in lume.
  92.  Sa ma casatoresc din iubire.
  93.  Sa stau o vara intreaga la mare.
  94.  Sa ma uit la toate episoadele din Ray William Johnson.
  95.  Sa am un job.
  96.  Sa scot media 10 la mate un semestru.
  97.  Sa vad Eurovision live.
  98.  Sa sarut un necunoscut.
  99. Sa scriu lista cu 100 de lucruri pe care voiam sa le fac si le-am facut.
  100. Sa mor.


    Comentarii

    Postări populare de pe acest blog

    Parul roscat, sau cum nu poti scapa de el

    Syoss si experientele mele homemade

    Syoss si experientele mele homemade, part 2 [invitat special: decolorantul Palette]