Ultimul 1 iunie ...

... teoretic.

Am observat ca din perspectiva multora, "copil" este sinonim cu "minor". Dupa parerea mea, asa este...in scris. Multi devin majori in gandire si chiar in fizic inca dinainte sa implineasca 18 ani; altii raman minori in gandire [ups!] chiar si dupa 20 de ani de viata ... Ca sa fiu in ton cu cei care echivaleaza acele doua cuvinte, da, acesta este ultimul 1 iunie ca minora.

Si tot dupa parerea mea, copil esti atata timp cat iti traiesc parintii. Nu stiu cat de justificata sau cat de logica e afirmatia mea, stiu doar ca asta (imi) ziceam inca de pe la 10 ani.

Multi probabil vor crede ca imi pare rau. Ei bine, da si nu. Spun 'da', cred ca iti imaginezi de ce. Si spun si 'nu' pentru ca, stii cum e, cand suntem mici ne dorim sa fim mari. Eu inca imi doresc asta; stiu ca nu e totul roz asa cum credeam cand eram copila, si mai stiu ca voi avea mult mai multe de dus in spate, dar ah! acele privilegii, acea independenta, acea viata ...

Nu este imposibil. Nimeni nu a murit din asta. Toata lumea a invatat. Sunt optimista in ceea ce priveste viata de adult. Poate gresesc, dar doar ea, viata, imi va dovedi asta.



Totusi, va pot 'recomanda' sa va bucurati de acesti ani ca mna, nu se mai intorc.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Parul roscat, sau cum nu poti scapa de el

Syoss si experientele mele homemade

Syoss si experientele mele homemade, part 2 [invitat special: decolorantul Palette]