Parul roscat, sau cum nu poti scapa de el

Spuneam eu acum aproape doi ani ca nu-mi voi schimba culoarea curand. "Curand" e foarte relativ, asa ca abia de trecusera vreo 8 luni de cand am marturisit ca-mi iubesc culoarea si cam 6 luni de cand mi-am zis ca nu mai pun vopsea in par, cand o cutie de la Syoss mi-a atras atentia intr-un supermarket:

Source: http://www.syoss.ro/syoss/ro/ro/home/vopsirea_parului/color/saten0/saten_aluna.html

In teorie, saten-aluna. 
In practica:




Ce? Saten? Nu vad :(.
Am asteptat o luna, si iar la supermarket:

Source: http://www.syoss.ro/syoss/ro/ro/home/vopsirea_parului/color/saten0/saten_deschis.html

Si, cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ (sau, in cazul de fata, ce e pe cutie/Internet nu se potriveste cu realitatea), a iesit asta (uitati-va pe lungime & varfuri):



Daca ala e saten deschis, inseamna ca am ochi albastri. In plus, reflexiile roscate sunt inca acolo...

Imi spunea cineva odata ca roscatul e cea mai pacatoasa culoare: trebuie sa-l refaci la doua saptamani ca sa nu-si piarda reflexiile frumoase. Ce concluzie am tras? Ca se duce cel mai repede.
NIMIC MAI FALS! 

Acel wanna-be saten deschis a fost ultima mea cochetarie cu vopseaua de par. De atunci nu l-am mai chinuit. In cateva luni, satenul s-a dus, si s-a intors roscatul (say what?!).



La cateva zile de la poza de mai sus, am apelat la foarfeca. Urma sa ma mut in Olanda, unde nu stiam ce costuri implica o ingrijire ca la carte a parului vopsit/degradat, asa ca am preferat sa scap de tot de parul vopsit. Nu m-am gandit nici pentru o secunda ca voi fi tunsa prea scurt, si ca nici vopseaua nu a fost dusa complet (mai ales cand coafeza mi-a spus ca 'vom scapa de tot de parul vopsit').


  

Mai jos se vede ca nu s-a dus culoarea (stanga).



De decolorat, nu ma mai decolorez. Mai astept o tura de tuns.

Ma cam bate gandul sa-mi fac un ombre, totusi. Hmm...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Syoss si experientele mele homemade

Syoss si experientele mele homemade, part 2 [invitat special: decolorantul Palette]