Schimbari



"Sunt unele frânturi de sentimente, ascunse în adâncurile sufletului, pe care, dacă le lași să iasă la iveală, te vor cuprinde, te vor domina și vor arăta lumii o altă față a ta, una pe care nici tu nu știai ca o ai. Însă, dacă alegi să porți această mască, îți va fi greu să te obișnuiești cu tine și probabil vei renunța. Dar acele frânturi de care vobeam la început vor începe să se solidifice, sa prindă o formă… Acele trăiri își vor face simțită reala prezență începând cu momentele în care nu te poți controla: izbucnirile la nervi. Cu fiecare astfel de reacție, se vor sedimenta mai bine; apoi vor apărea din ce în ce mai des; până când vor face parte din comportamentul tău zilnic. Și uite așa intervin schimbările în propriile noastre ființe."

Alt textulet, de prin vara trecuta.
Nu stiu cat de inteleasa m-am facut prin ce am scris, dar am reusit sa exprim exact ceea ce simteam in acel moment, lucru care mi se intampla destul de rar pentru o eleva de la uman. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Parul roscat, sau cum nu poti scapa de el

Syoss si experientele mele homemade

Syoss si experientele mele homemade, part 2 [invitat special: decolorantul Palette]