Pentru tine...cam orice



          Cred că m-am îndrăgostit de cine credeam că ești. Cred că m-am îndrăgostit de cum credeam eu că te porți, de ceea ce credeam eu că spui, de modul în care credeam eu că gândești și acționezi. Cred că m-am indrăgostit de cum te caracteriza ea și de cine îmi povestea ea că ești.

          Cred că m-am îndrăgostit de cum erai tu în trecut, când erai cu ea, și nu de cum ești în prezent, cu mine.

          Cred că nu m-am îndrăgostit de prezentul tău, ci de trecutul tău… M-am îndrăgostit de o poveste, de fantoma cuiva care nu mai este.

          Și totuși, m-am îndrăgostit atât de tare…

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Parul roscat, sau cum nu poti scapa de el

Syoss si experientele mele homemade

Syoss si experientele mele homemade, part 2 [invitat special: decolorantul Palette]